- Struktura i funkcje zadań typu "dlaczego" w procesie edukacji wczesnoszkolnej
Szczegóły obiektu: Struktura i funkcje zadań typu "dlaczego" w procesie edukacji wczesnoszkolnej
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Hasło przedmiotowe: ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:719929
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Sponsor digitalizacji:
- Prawa:
- Projekt:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Wspomaganie procesu adaptacji społeczno-emocjonalnej dzieci sześcio-siedmioletnich do środowiska szkolnego : program adaptacyjno-socjoterapeutyczny "Moja szkoła - mój drugi dom"
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2012
Typ:literatura fachowa
Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych. Komunikat z badań
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2016
Typ:artykuł
The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2019
Typ:artykuł
Paradigms of child education in the awareness of early education teachers – practical implications
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2018
Typ:artykuł
Po co jest szkoła? Funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2020
Typ:artykuł
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2017
Typ:artykuł