- The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
Object's details: The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:383573
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-10-02
- Last modification date: 2019-10-02
- Content object's number of views: 52
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Paradigms of child education in the awareness of early education teachers – practical implications
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2018
Type:artykuł
Early school mathematics education from the perspective of future teachers. Reflections after practical teaching placement
Creator:Kaiser, Izabella
Date:2019
Type:artykuł
Kompetencje wychowawcze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opiniach studentów
Creator:Lorenc, Joanna
Date:2018
Type:artykuł
The importance of physical exercise in the process of learning and teaching of children at younger school age
Creator:Leszcz-Krysiak, Agnieszka
Date:2021
Type:artykuł
Samodzielność dzieci w systemie edukacji tradycyjnej i alternatywnej na przykładzie badań własnych
Creator:Wilczyńska, Sylwia
Date:2018
Type:artykuł
Nauczyciel - dziecko. Spotkania w przestrzeni edukacyjnej
Date:2018
Type:książka
Contributor:Borzęcka, Anna. Red.; Twaróg-Kanus, Agnieszka. Red.
Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych. Komunikat z badań
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2016
Type:artykuł
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2017
Type:artykuł