- How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Object's details: How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Structure
Academic Review of Business and Economics.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:668489
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
- Rights: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.pl
Object is located in the collections:
See also
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Creator:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
The use of web scraped data to analyze the dynamics of footwear prices
Creator:Juszczak, Adam
Date:2021
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
Creator:Stolecka-Makowska, Agata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Creator:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej
Creator:Wójcik Justyna
Date:2023
Type:artykuł
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
Creator:Golik-Górecka, Grażyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Creator:Bajdak, Andrzej
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Perspektywy rozwoju marketingu politycznego
Creator:Jaśniok, Michał
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Śliwińska, Krystyna. Red.