- How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Details zum Objekt: How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Struktur
Academic Review of Business and Economics.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:668489
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
- Rechte: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.pl
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Ersteller:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Can green attitude complement the influence of green marketing on green purchase intention for fast food products?
Ersteller:Hermanto, Hermanto; Astuti, Widji; Sugito, Pudjo; Triatmanto, Boge
Datum:2024
Typ:czasopismo
The use of web scraped data to analyze the dynamics of footwear prices
Ersteller:Juszczak, Adam
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Ersteller:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej
Ersteller:Wójcik Justyna
Datum:2023
Typ:artykuł
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
Ersteller:Golik-Górecka, Grażyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Ersteller:Bajdak, Andrzej
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.