- Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Details zum Objekt: Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Struktur
Academic Review of Business and Economics.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Sachwort: ; ; ;
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:668487
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
- Rechte: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.pl
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Ersteller:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach
Ersteller:Bartuś, Tomasz; Bartuś, Kamila
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw: wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Ersteller:Ratajczak-Mrozek, Milena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Siła w relacjach biznesowych
Ersteller:Zieliński, Marek
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
System zarządzania ryzykiem relacyjnym na rynku B2B
Ersteller:Światowiec-Szczepańska, Justyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Czynniki zachęcające i zniechęcające konsumentów do udziału w punktowych programach lojalnościowych
Ersteller:Laskowska, Justyna; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami: ocena działań na rynku instytucjonalnym
Ersteller:Kwiatek, Piotr
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.