- Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej
Details zum Objekt: Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:820895
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2020
Typ:artykuł
Beitragende:Wrukowska, Daria Emilia
Śląski i małopolski e-konsument– próba typologii
Ersteller:Kucia, Michał
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
The impact of the COVID 19 pandemic on peer to peer accommodation businesses: The case of Airbnb
Ersteller:Kiczmachowska, Ewa E.
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Nakłady na opiekę zdrowotną a rozwój epidemii COVID-19 w województwach Polski w okresie 4 marca – 31 maja 2019 r.
Ersteller:Sielska, Agata
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Wachowicz, Tomasz. Red.
COVID 19 conspiracy theories in Canada: Evidence, verification, and implications for decision making
Ersteller:Travica, Bob
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Praca a jakość życia Polaków - zmiany w okresie pandemii COVID-19
Ersteller:Skórska, Anna
Datum:2022
Typ:monografia
Virtualization of Poles’ buying behavior during the COVID-19 pandemic
Ersteller:Kubiczek, Jakub; Derej, Wojciech; Hadasik, Bartłomiej
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Impact of the COVID-19 pandemic on the expression of emotions in social media
Ersteller:Ghosh, Debabrata
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor