- Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej
Object's details: Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:820895
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
See also
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2020
Type:artykuł
Contributor:Wrukowska, Daria Emilia
Śląski i małopolski e-konsument– próba typologii
Creator:Kucia, Michał
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
The impact of the COVID 19 pandemic on peer to peer accommodation businesses: The case of Airbnb
Creator:Kiczmachowska, Ewa E.
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Nakłady na opiekę zdrowotną a rozwój epidemii COVID-19 w województwach Polski w okresie 4 marca – 31 maja 2019 r.
Creator:Sielska, Agata
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Wachowicz, Tomasz. Red.
COVID 19 conspiracy theories in Canada: Evidence, verification, and implications for decision making
Creator:Travica, Bob
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Praca a jakość życia Polaków - zmiany w okresie pandemii COVID-19
Creator:Skórska, Anna
Date:2022
Type:monografia
Virtualization of Poles’ buying behavior during the COVID-19 pandemic
Creator:Kubiczek, Jakub; Derej, Wojciech; Hadasik, Bartłomiej
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Impact of the COVID-19 pandemic on the expression of emotions in social media
Creator:Ghosh, Debabrata
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor