- Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
Object's details: Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ; ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:362310
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-06-18
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 69
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Creator:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Date:2010
Type:artykuł
System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej
Creator:Kaczmarczyk, Michał
Date:2009
Type:artykuł
Galanteria w wizerunku współczesnego menedżera
Creator:Kamińska-Radomska, Irena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Polityka - media - relacje interpersonalne : małe formy eksperymentalne z zakresu komunikowania
Date:2014
Type:monografia
Contributor:Olszanecka, Agata. Red.
Ochrona prawa do wizerunku
Creator:Ślęzak, Piotr
Date:2009
Type:monografia
Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
Creator:Maćkowska, Renata
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wizerunek organizacji publicznej jako instrument efektywnego komunikowania z interesariuszami
Creator:Kotas, Maria
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Creator:Chlebowski, Bartosz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.