- Wpływ telewizyjnych przekazów reklamowych na zachowania konsumentów
Object's details: Wpływ telewizyjnych przekazów reklamowych na zachowania konsumentów
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:358589
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-05-07
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 2448
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wpływ rozwoju zjawiska ad-blockingu na współczesną rzeczywistość gospodarczą
Creator:Wielki, Janusz
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
The influence of macroeconomic factors on the financial expenditures and development of the marketing research
Creator:Tarka, Piotr
Date:2015
Type:artykuł
Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2022
Type:artykuł
Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people
Creator:Walotek-Ściańska, Katarzyna
Date:2017
Type:artykuł
Rozważania o związkach estetyki i reklamy
Creator:Zelinský, Miroslav
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Bulanda, Ivana
Działania reklamowe – od komercji do kampanii społecznych
Creator:Herbuś Iwona
Date:2016
Type:artykuł
Body physicality as a key factor of media self presentation – body image in advertising
Creator:Zelinský, Miroslav
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Bulanda, Ivana
Efektywność a etyka działań promocyjnych w ocenie polskich konsumentów
Creator:Chrzan, Edward
Date:2015
Type:artykuł