- Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Planned publication: Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Postrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej
Creator:Dudzik-Lewicka, Irena
Date:2015
Type:artykuł
Contributor:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze szczecina – na podstawie badań własnych
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2021
Type:artykuł
Senior w mediach społecznościowych
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2020
Type:artykuł
Contributor:Wrukowska, Daria Emilia
Zarządzanie relacjami z klientami banków spółdzielczych z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Creator:Tomczyk Kamila; Pawełoszek Ilona
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Creator:Szczepańczyk, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Creator:Kaczmarczyk, Paweł
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Creator:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Creator:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.