- Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Publikacja planowana: Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Postrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej
Twórca:Dudzik-Lewicka, Irena
Data:2015
Typ:artykuł
Współtwórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze szczecina – na podstawie badań własnych
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2021
Typ:artykuł
Senior w mediach społecznościowych
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2020
Typ:artykuł
Współtwórca:Wrukowska, Daria Emilia
Zarządzanie relacjami z klientami banków spółdzielczych z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Twórca:Tomczyk Kamila; Pawełoszek Ilona
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Twórca:Szczepańczyk, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Twórca:Kaczmarczyk, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Twórca:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Twórca:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.