- Zarządzanie relacjami z klientami banków spółdzielczych z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Szczegóły obiektu: Zarządzanie relacjami z klientami banków spółdzielczych z wykorzystaniem mediów społecznościowych
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:445682
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-11-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-20
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 36
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2022
Typ:artykuł
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Twórca:Szczepańczyk, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Twórca:Kaczmarczyk, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Twórca:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Twórca:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Konferencja naukowa „Media społecznościowe w życiu studenta” (Katowice, 2 czerwca 2022 r.)
Twórca:Derda, Maria; Łysakowska, Antonina
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Aktywność uczestników wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych
Twórca:Piotrowski, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Consumer behavior in the digital era – evidence from romanian market
Twórca:Balan, Carmen
Data:2014
Typ:artykuł