- Wpływ telewizyjnych przekazów reklamowych na zachowania konsumentów
Szczegóły obiektu: Wpływ telewizyjnych przekazów reklamowych na zachowania konsumentów
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:358589
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-05-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 2474
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ rozwoju zjawiska ad-blockingu na współczesną rzeczywistość gospodarczą
Twórca:Wielki, Janusz
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
The influence of macroeconomic factors on the financial expenditures and development of the marketing research
Twórca:Tarka, Piotr
Data:2015
Typ:artykuł
Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2022
Typ:artykuł
Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people
Twórca:Walotek-Ściańska, Katarzyna
Data:2017
Typ:artykuł
Rozważania o związkach estetyki i reklamy
Twórca:Zelinský, Miroslav
Data:2019
Typ:artykuł
Współtwórca:Bulanda, Ivana
Działania reklamowe – od komercji do kampanii społecznych
Twórca:Herbuś Iwona
Data:2016
Typ:artykuł
Body physicality as a key factor of media self presentation – body image in advertising
Twórca:Zelinský, Miroslav
Data:2019
Typ:artykuł
Współtwórca:Bulanda, Ivana
Efektywność a etyka działań promocyjnych w ocenie polskich konsumentów
Twórca:Chrzan, Edward
Data:2015
Typ:artykuł