- Efektywność a etyka działań promocyjnych w ocenie polskich konsumentów
Object's details: Efektywność a etyka działań promocyjnych w ocenie polskich konsumentów
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:358588
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-05-07
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 72
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Etyka biznesu w warunkach silnej konkurencji
Creator:Klimek, Jan
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Zwodnicze praktyki przedsiębiorstw a zachowania konsumentów w świetle koncepcji zrównoważonego rozwoju
Creator:Kantor, Angelika
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Creator:Stasiuk-Krajewska, Karina
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Koncepcja etyki pomiaru osiągnięć w kontekście teorii interesariuszy
Creator:Nowak, Marta
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Czy warto być uczciwym? : kilka refleksji o etyce w biznesie
Creator:Szołtysek, Jacek
Date:2007
Type:artykuł
Społeczna odpowiedzialność warunkiem sukcesu współczesnej organizacji
Creator:Serafin, Krystyna
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.
Własność w procesie gospodarowania z punktu widzenia sprawiedliwości społecznej oraz etyki w biznesie
Creator:Wolska, Grażyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Rolski, Mateusz. Red.
Rola właściciela w kreowaniu wizerunku firmy
Creator:Szołtysek, Jacek
Date:2006
Type:artykuł