- Wymiary internacjonalizacji branży w badaniach jej efektywności
Object's details: Wymiary internacjonalizacji branży w badaniach jej efektywności
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:353211
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-04-04
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 60
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Efektywność przedsięwzięć gospodarczych
Creator:Pawłowski, Janusz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki – aspekty teoretyczne
Creator:Wosiek, Roman
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.; Czech, Katarzyna. Red.
Zmiany konkurencyjności wybranych krajów w kontekście postulatu reindustrializacji
Creator:Gryczka, Marcin
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.; Czech, Katarzyna. Red.
Efektywność w procesie gospodarowania finansowymi środkami publicznymi na przykładzie zakupów specjalistycznej aparatury medycznej
Creator:Wieczorek, Dariusz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Handel zagraniczny jako źródło zwiększenia efektywności gospodarowania
Creator:Piekutowska, Agnieszka
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Efektywność a etyka w działalności szkoleniowej
Creator:Bubiak, Bogumiła
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Marketing a selling. Etyka a efektywność
Creator:Chrzan, Edward
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Main purposes and challenges in the financial education of financial consumers in the world
Creator:Frączek, Bożena
Date:2014
Type:artykuł