- Wpływ kultur narodowych na postrzeganie wartości masowej kastomizacji przez klientów
Object's details: Wpływ kultur narodowych na postrzeganie wartości masowej kastomizacji przez klientów
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:341610
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-02-14
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 56
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Transfer of innovation as a parameter (factor) of development of enterprises in the SME sector in Poland
Creator:Kamińska, Anna Maria; Parkitna, Agnieszka
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Cybersecurity and Internet of Threats - new challenges in customer behavior
Creator:Tarabasz, Anna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Wpływ masowej kastomizacji na rachunek kosztów produkcji – studium przypadku
Creator:Burkat, Halina
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Logistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartości
Creator:Majchrzak-Lepczyk, Justyna
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.
Drugie sprawozdanie Funduszu Kultury Narodowej
Date:1934
Type:sprawozdanie
Zasoby ludzkie jako kluczowy czynnik sukcesów w przedsiębiorstwach przyszłości
Creator:Michna Monika
Date:2016
Type:artykuł
W sprawie "Domu Narodowego w Cieszynie", [1887]
Date:1887
Type:książka
W sprawie "Domu Narodowego w Cieszynie", Wyd. 2
Date:1891
Type:książka