- Wielowymiarowy charakter reputacji przedsiębiorstwa – implikacje dla zarządzania
Object's details: Wielowymiarowy charakter reputacji przedsiębiorstwa – implikacje dla zarządzania
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:316754
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-06-21
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 128
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa wobec sprzeczności oczekiwań interesariuszy
Creator:Szwajca, Danuta
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kosiń, Paweł. Red.
Media społecznościowe jako źródło ryzyka reputacyjnego przedsiębiorstwa
Creator:Szwajca, Danuta
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Samborski, Adam. Red.