- Kto poleca obszary recepcji, czyli socjodemograficzne determinanty charakteru komunikacji WoM w turystyce (na przykładzie Krakowa)
Object's details: Kto poleca obszary recepcji, czyli socjodemograficzne determinanty charakteru komunikacji WoM w turystyce (na przykładzie Krakowa)
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:315184
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-06-08
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 45
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Role of e-WOM in hospitality market pricing
Creator:Kościółek, Szczepan
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
A study of the relationship between online movie reviews and the intention to watch the movie
Creator:Shieh, Hwai-Shuh; Lin, Szu-Yu
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor