- Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Object's details: Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:306270
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-03-27
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 90
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
Creator:Tkaczyk, Jolanta
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.
Zaangażowanie konsumentów w wirtualizację handlu
Creator:Kucia, Michał
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Creator:Malinowska, Mirosława
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innovation in marketing communication – current business theory and practice
Creator:Dubcová, Gabriela; Grančičová, Katarína; Hrušovská, Dana
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Creator:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych − rodzaje, obszary zastosowań
Creator:Reformat, Beata
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świtała, Marcin. Red.
Analiza dzielenia się wiedzą prosumentów w zakresie innowacji produktowych, marketingowych i obsługi klientów
Creator:Eisenbardt, Monika
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Creator:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor