- Wirtualizacja zachowań konsumentów a zrównoważona konsumpcja
Object's details: Wirtualizacja zachowań konsumentów a zrównoważona konsumpcja
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:306266
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-03-27
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 87
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Economics of sustainability
Date:2022
Type:monografia
Contributor:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Świadomy konsument energii w województwie śląskim w świetle badań ankietowych
Creator:Słupik, Sylwia
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
Creator:Hendel, Marek
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego
Date:2022
Type:monografia
Contributor:Smyczek, Sławomir. Red.
Zrównoważony rozwój małych miast w świetle warunków i wymogów stowarzyszenia Cittaslow
Creator:Zadęcka, Ewa
Date:2017
Type:artykuł
Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
Creator:Zalega, Tomasz
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Wirtualizacja zachowań konsumentów usług bankowych
Creator:Grybś-Kabocik, Marta
Date:2024
Type:monografia
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie wdrażania zrównoważonej konsumpcji i produkcji
Creator:Lorek, Elżbieta
Date:2020
Type:artykuł