- Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Object's details: Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:299471
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-18
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 89
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Creator:Szyda, Monika
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Creator:Grochal-Brejdak, Magdalena
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Creator:Nalewajek, Monika
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Creator:Hadasik, Bartłomiej
Date:2024
Type:monografia
Istota giełd transportowych na przykładzie giełdy TimoCom
Creator:Borycka Beata; Kempa Ewa
Date:2012
Type:artykuł
Innovative model of supplier’s financing in business-to-business platforms
Creator:Pyka, Anna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Szustak, Grażyna. Red.; Gradoń, Witold. Red.
Internacjonalizacja wewnętrzna i zewnętrzna w rozwoju wiedzy doświadczalnej firm e-commerce
Creator:Grochal-Brejdak, Magdalena
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Czech, Katarzyna. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Creator:Weiland, Dariusz
Date:2016
Type:czasopismo