- Rezygnacja z usługi – czy dostawcy utrudniają klientom odejścia?
Object's details: Rezygnacja z usługi – czy dostawcy utrudniają klientom odejścia?
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:299335
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-16
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 62
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Strategie migracji klientów a lojalność względem dostawcy usług
Creator:Bondos, Ilona
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Organizacja dystrybucji usług przewozowych
Creator:Szołtysek, Jacek
Date:2007
Type:artykuł
Churn Risk Identification as an Important Aspect of Marketing Controlling – the Case of a German Start-Up Company
Creator:Prończuk, Anna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Evaluation of Traditional and Modern Dictribution Channels in Tourist Market
Creator:Wąsowska Anna; Włodarczyk Roksana
Date:2019
Kanał komunikacji a kanał dystrybucji: zanikanie różnic i ich konsekwencje
Creator:Lipowski, Marcin
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.