- Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Object's details: Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:299285
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-15
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 678
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Lojalność pracowników a zarządzanie potencjałem społecznym współczesnych organizacji
Creator:Robak, Elżbieta
Date:2016
Type:artykuł
Determinanty i perspektywy upowszechnienia konsumpcji wspólnej w Polsce
Creator:Burgiel, Aleksandra
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Grzega, Urszula. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Innowacyjność w zachowaniach konsumentów seniorów – wybrane aspekty
Creator:Olejniczak, Tomasz
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Determinanty zróżnicowań zachowań prosumenckich młodych konsumentów
Creator:Sowa, Izabela
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Grzega, Urszula. Red.
Gamifikacja – specyfika wykorzystania narzędzia w polsce
Creator:Kozłowska, Izabela
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Zachowania konsumentów w świetle ekonomii behawioralnej
Creator:Mruk, Henryk
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Sojka, Elżbieta. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Creator:Wolny, Robert
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.