- Orientacja przedsiębiorcza a wiedza w początkowym i dojrzałym etapie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw
Object's details: Orientacja przedsiębiorcza a wiedza w początkowym i dojrzałym etapie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:289385
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-09-25
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 285
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Przedsiębiorczość międzynarodowa w kontekście wczesnej internacjonalizacji MSP
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Zarządzenie potencjałem młodego przedsiębiorcy przy uwzględnieniu aktów transgresji
Creator:Czemiel-Grzybowska, Wioletta
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Prosumenci – przyszłość współpracy konsumentów z przedsiębiorstwami
Creator:Nowacki, Filip
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Strategiczne myślenie w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Creator:Wach, Krzysztof
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Przedsiębiorczość międzynarodowa w świetle badań naukowych – przegląd literatury
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pawlas, Iwona. Red.; Fronczek, Małgorzata. Red.
Pozytywne postawy w realizacji strategii przedsiębiorczej organizacji – zaangażowanie organizacyjne i motywacja wewnętrzna
Creator:Zbierowski, Przemysław
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Creator:Komor, Marcin
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Śliwińska, Krystyna. Red.
Międzynarodowe stosunki gospodarcze. wybrane podmioty i procesy gospodarki światowej
Date:2012
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.