- Changing concept of human nature in economics as a consequence of social and economic trends
Object's details: Changing concept of human nature in economics as a consequence of social and economic trends
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:276698
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-07-13
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 108
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Concepts of human nature in selected world religions as institutional determinants of the sustainable development policy
Creator:Horodecka, Anna
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Swadźba, Stanisław (1953- ). Red.; Szudy, Monika. Red.
Ekonomia feministyczna jako podejście heterodoksyjne
Creator:Rogowska, Beata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Danowska-Prokop, Barbara. Red.; Pęciak, Renata. Red.
Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów
Creator:Wąsikowska, Barbara
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Rachunkowość jako generator użytecznej informacji ekonomicznej w obliczu dylematu „człowiek racjonalny versus człowiek emocjonalny”
Creator:Cieciura, Małgorzata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Wybrane aspekty zachowań inwestorów oraz traderów giełdowych na rynkach finansowych
Creator:Maciejewski, Grzegorz; Lesznik, Dawid
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Sojka, Elżbieta. Red.
Poczucie własnej skuteczności a poglądy ekonomiczne
Creator:Surowski, Marcin
Date:2023
Type:artykuł