- Poziom jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i usługowych w polsce
Object's details: Poziom jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i usługowych w polsce
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:270268
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-05-10
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 128
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Korzystanie z Internetu przez podmioty rynku usług zagospodarowujących czas wolny: cel i częstotliwość
Creator:Kolny, Beata
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Wizerunek produktów i usług z wysoko rozwiniętych krajów europejskich– analiza wielowymiarowości efektu kraju pochodzenia
Creator:Boguszewicz-Kreft, Monika; Magier-Łakomy, Ewa
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Usługi z zakresu finansów i rachunkowości w województwach kujawsko-pomorskim i pomorskim – wyniki badania empirycznego
Creator:Wiśniewska, Jolanta
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Postawa wobec zmian oraz rodzaje wdrożonych innowacji na przykładzie wybranego sektora usług publicznych
Creator:Kóska-Simon, Magdalena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bieniok, Henryk. Red.
Application of ICT in the co production of social services
Creator:Kozak, Anna
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Innowacje w usługach: nowy paradygmat w dobie obecnej rewolucji technologicznej
Creator:Wosiek, Roman
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pawlas, Iwona. Red.; Fronczek, Małgorzata. Red.
Oblicza racjonalności w ekonomice usług
Creator:Skąpska, Elżbieta
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Determinanty zmiany pozycji rynkowej klientów indywidualnych na rynku usług prawnych
Creator:Gnusowski, Marek
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.