- The internationalization of the Meetings-, Incentives-,Conventions- and Exhibitions- (MICE) industry:Its influences on the actors in the tourism business activity
Object's details: The internationalization of the Meetings-, Incentives-,Conventions- and Exhibitions- (MICE) industry:Its influences on the actors in the tourism business activity
PDF
Structure
Journal of Economics and Management.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:270046
- Language:
- Published by:
- Rights: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-04-24
- Last modification date: 2023-07-27
- Content object's number of views: 700
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Zasobowe uwarunkowania zdolności internacjonalizacyjnej przedsiębiorstw. Wiedza. Relacje. Kultura
Creator:Szymura-Tyc, Maja; Sulimowska-Formowicz, Monika; Babińska, Danuta
Date:2023
Type:monografia
The importance of social factors for rapid internationalisation – the case of a high-tech company
Creator:Ratajczak-Mrozek, Milena; Mielcarek, Paweł
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Zmiana modeli biznesowych pod wpływem nowych technologii w sektorze turystycznym
Creator:Kędziera, Maciej
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Piotrowski, Paweł. Red.
The role of psychic distance in the process of companies internationalization – review of research results
Creator:Nizielska, Aleksandra
Date:2013
Type:artykuł
Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Creator:Szymura-Tyc, Maja
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Creator:Nizielska, Aleksandra
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Strategiczne myślenie w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Creator:Wach, Krzysztof
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Orientacja przedsiębiorcza a wiedza w początkowym i dojrzałym etapie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw
Creator:Wach, Krzysztof
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.; Katarzyna, Czech. Red.