- The internationalization of the Meetings-, Incentives-,Conventions- and Exhibitions- (MICE) industry:Its influences on the actors in the tourism business activity
Szczegóły obiektu: The internationalization of the Meetings-, Incentives-,Conventions- and Exhibitions- (MICE) industry:Its influences on the actors in the tourism business activity
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: DOI: 10.22367/jem.2017.27.06 ;oai:www.sbc.org.pl:270046
- Język:
- Publikacja:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-04-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 662
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Zasobowe uwarunkowania zdolności internacjonalizacyjnej przedsiębiorstw. Wiedza. Relacje. Kultura
Twórca:Szymura-Tyc, Maja; Sulimowska-Formowicz, Monika; Babińska, Danuta
Data:2023
Typ:monografia
The importance of social factors for rapid internationalisation – the case of a high-tech company
Twórca:Ratajczak-Mrozek, Milena; Mielcarek, Paweł
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
The role of psychic distance in the process of companies internationalization – review of research results
Twórca:Nizielska, Aleksandra
Data:2013
Typ:artykuł
Zmiana modeli biznesowych pod wpływem nowych technologii w sektorze turystycznym
Twórca:Kędziera, Maciej
Data:2020
Typ:czasopismo
Współpracownik:Piotrowski, Paweł. Red.
Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Twórca:Szymura-Tyc, Maja
Data:2013
Typ:czasopismo
Współpracownik:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Twórca:Nizielska, Aleksandra
Data:2013
Typ:czasopismo
Współpracownik:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Strategiczne myślenie w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Twórca:Wach, Krzysztof
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Orientacja przedsiębiorcza a wiedza w początkowym i dojrzałym etapie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw
Twórca:Wach, Krzysztof
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Dziembała, Małgorzata. Red.; Katarzyna, Czech. Red.