- Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Szczegóły obiektu: Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:100929
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2014-07-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 2702
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Measuring the degree of firms’ internationalization at their early stages of international commitment
Twórca:Szymura-Tyc, Maja
Data:2013
Typ:artykuł
Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Twórca:Grochal-Brejdak, Magdalena; Szymura-Tyc, Maja
Data:2013
Typ:artykuł
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Twórca:Nizielska, Aleksandra
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Company behavior in the internationalization process and its performance
Twórca:Fonfara, Krzysztof; Ratajczak-Mrozek, Milena; Dymitrowski, Adam
Data:2013
Typ:artykuł
Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw – przegląd wybranych koncepcji i badań
Twórca:Pera, Bożena
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.; Katarzyna, Czech. Red.
Uwarunkowania i konsekwencje niekapitałowego modelu międzynarodowej produkcji i rozwoju
Twórca:Żak, Katarzyna
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Twórca:Komor, Marcin
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Śliwińska, Krystyna. Red.
Contemporary models of polish firms’ internationalization – literature and research review
Twórca:Jarosiński, Mirosław
Data:2013
Typ:artykuł