- The importance of social factors for rapid internationalisation – the case of a high-tech company
Object's details: The importance of social factors for rapid internationalisation – the case of a high-tech company
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:246127
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-10-25
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 114
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wpływ upadłości przedsiębiorstw na zadowolenie z pracyi płacy u nowego pracodawcy – studium przypadku
Creator:Kozioł, Oliwia; Włodarczyk, Julia
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Wieczorek-Kosmala, Monika. Chief Editor
Wykorzystanie analizy interesariuszy w zarządzaniu organizacją publiczną na przykładzie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
Creator:Drzyzga, Weronika; Nowosielska, Paulina; Poloczek, Bartłomiej
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Creator:Wiechoczek, Joanna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Company behavior in the internationalization process and its performance
Creator:Fonfara, Krzysztof; Ratajczak-Mrozek, Milena; Dymitrowski, Adam
Date:2013
Type:artykuł
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Creator:Janeczek, Urszula
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Creator:Szymura-Tyc, Maja
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Creator:Nizielska, Aleksandra
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Zasobowe uwarunkowania zdolności internacjonalizacyjnej przedsiębiorstw. Wiedza. Relacje. Kultura
Creator:Szymura-Tyc, Maja; Sulimowska-Formowicz, Monika; Babińska, Danuta
Date:2023
Type:monografia