- Wybrane ilościowe metody badania zachowania konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny – teoria i zastosowanie
Object's details: Wybrane ilościowe metody badania zachowania konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny – teoria i zastosowanie
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:253391
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-12-13
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 107
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Przestrzenne zróżnicowanie zachowań konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
Creator:Kolny, Beata
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
Creator:Jaciow, Magdalena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Modele zachowań konsumentów na rynku usług finansowych
Creator:Smyczek, Sławomir
Date:2007
Type:monografia
Korzystanie z Internetu przez podmioty rynku usług zagospodarowujących czas wolny: cel i częstotliwość
Creator:Kolny, Beata
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
Creator:Kolny, Beata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Determinanty i perspektywy upowszechnienia konsumpcji wspólnej w Polsce
Creator:Burgiel, Aleksandra
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Grzega, Urszula. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Creator:Kos-Łabędowicz, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.