- Reklama telewizyjna w percepcji dziecka przedszkolnego
Object's details: Reklama telewizyjna w percepcji dziecka przedszkolnego
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:229452
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-08-02
- Last modification date: 2017-12-02
- Content object's number of views: 166
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Reklama wybranych dóbr i usług w świetle regulacji prawnych i kodeksu etyki reklamy
Creator:Ozimek, Irena; Szlachciuk, Julita; Bobola, Agnieszka
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Digitalizacja telewizyjnych materiałów poświęconych kulturze na przykładzie zasobów telewizji Katowice
Creator:Fudala-Barańska, Aleksandra
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej - prezentacja i analiza wyników badań własnych
Creator:Turska-Kawa, Agnieszka
Date:2007
Type:artykuł
Wpływ telewizyjnych przekazów reklamowych na zachowania konsumentów
Creator:Skoczylas Marcin
Date:2015
Type:artykuł
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Creator:Kos-Łabędowicz, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Creator:Burlita, Augustyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Dzieci i młodzież jako konsumenci – obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci
Creator:Giertler, Anna
Date:2016
Type:artykuł