- Dzieci i młodzież jako konsumenci – obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci
Object's details: Dzieci i młodzież jako konsumenci – obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:245698
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-10-20
- Last modification date: 2017-11-25
- Content object's number of views: 1828
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Creator:Nowodziński, Paweł
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Creator:Fryzel, Barbara
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Marketing in the activities of logistics service providers – selected direct survey results
Creator:Świtała, Marcin
Date:2013
Type:artykuł
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Creator:Janeczek, Urszula
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Creator:Grybś, Marta
Date:2014
Type:artykuł
International Service Management in the Context of Sustainable Development
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Smyczek, Sławomir. Red.; Kandampully, Jay. Red.
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
Creator:Gontur, Silas; Gadi, Paul Dung; Bagobiri, Esther
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor