- Dzieci i młodzież jako konsumenci – obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci
Szczegóły obiektu: Dzieci i młodzież jako konsumenci – obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:245698
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-10-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-11-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1828
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Twórca:Nowodziński, Paweł
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Twórca:Fryzel, Barbara
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Marketing in the activities of logistics service providers – selected direct survey results
Twórca:Świtała, Marcin
Data:2013
Typ:artykuł
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Twórca:Janeczek, Urszula
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Twórca:Grybś, Marta
Data:2014
Typ:artykuł
International Service Management in the Context of Sustainable Development
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Smyczek, Sławomir. Red.; Kandampully, Jay. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
Twórca:Gontur, Silas; Gadi, Paul Dung; Bagobiri, Esther
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor