- Marketing in the activities of logistics service providers – selected direct survey results
Szczegóły obiektu: Marketing in the activities of logistics service providers – selected direct survey results
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:298311
- Język:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-06-01
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 58
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Twórca:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Twórca:Nowodziński, Paweł
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Logistics in the light of the ageing population
Twórca:Jarocka, Marta
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
International Service Management in the Context of Sustainable Development
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Smyczek, Sławomir. Red.; Kandampully, Jay. Red.
The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
Twórca:Gontur, Silas; Gadi, Paul Dung; Bagobiri, Esther
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Grywalizacja, czyli jak zaangażować uczestników zajęć sportowo-rekreacyjnych
Twórca:Widawska-Stanisz, Agnieszka
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Twórca:Stadnicka, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
The middle eastern market of cosmetics and toiletries: characteristics underlying demand and potential for growth
Twórca:Chęś, Agnieszka
Data:2016
Typ:czasopismo