- Reklama telewizyjna w percepcji dziecka przedszkolnego
Szczegóły obiektu: Reklama telewizyjna w percepcji dziecka przedszkolnego
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:229452
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-08-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 166
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Reklama wybranych dóbr i usług w świetle regulacji prawnych i kodeksu etyki reklamy
Twórca:Ozimek, Irena; Szlachciuk, Julita; Bobola, Agnieszka
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Digitalizacja telewizyjnych materiałów poświęconych kulturze na przykładzie zasobów telewizji Katowice
Twórca:Fudala-Barańska, Aleksandra
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej - prezentacja i analiza wyników badań własnych
Twórca:Turska-Kawa, Agnieszka
Data:2007
Typ:artykuł
Wpływ telewizyjnych przekazów reklamowych na zachowania konsumentów
Twórca:Skoczylas Marcin
Data:2015
Typ:artykuł
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Twórca:Kos-Łabędowicz, Joanna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Twórca:Burlita, Augustyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Dzieci i młodzież jako konsumenci – obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci
Twórca:Giertler, Anna
Data:2016
Typ:artykuł