- „Czas to pieniądz” – paradoksy ekonomicznego wartościowania czasu przez konsumentów
Object's details: „Czas to pieniądz” – paradoksy ekonomicznego wartościowania czasu przez konsumentów
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:222304
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-06-21
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 137
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Model dwuczynnikowy wyboru w czasie
Creator:Forlicz, Maria
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Dziwok, Ewa. Red.; Sroczyńska-Baron, Anna. Red.; Sawicz, Katarzyna. Red.
Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego
Date:2012
Type:czasopismo
Contributor:Lipka, Anna. Red.; Waszczak, Stanisław. Red.
Skłonność do temporalnego poszukiwania korzystnych cen a wiek nabywcy
Creator:Awdziej, Marcin
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Are elderly consumer more ethnocentric?Attitudes towards Polish and ‘foreign’ food products
Creator:Awdziej, Marcin; Tkaczyk, Jolanta; Włodarek, Dariusz
Date:2016
Type:czasopismo