- Sieci międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu – w kierunku sieciowych modeli biznesu
Object's details: Sieci międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu – w kierunku sieciowych modeli biznesu
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:174163
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2015-09-24
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 241
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Startupy w kontekście poszukiwania modelu biznesowego – ujęcie teoretyczno-empiryczne
Creator:Rojek, Danuta
Date:2023
Type:artykuł
Inteligentny model biznesu przedsiębiorstw sektora gospodarki odpadami
Creator:Sztangret, Izabela
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Model biznesu a aktywność innowacyjna przedsiębiorstw w perspektywie relacji międzyorganizacyjnych
Creator:Oliński, Marian
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.
Rola innowacji w modelach biznesu
Creator:Gajda, Daniel
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bieniok, Henryk. Red.
Model biznesu w kontekście celów strategicznych przedsiębiorstwa
Creator:Oliński, Marian
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Model innowacji jako model biznesu w sprawozdaniu zintegrowanym
Creator:Piotrowska, Katarzyna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Zasoby w modelach biznesowych producentów butelkowanych wód mineralnych
Creator:Kabalska, Agnieszka; Kozarkiewicz, Alina
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.