- Rola i znaczenie relacji we współczesnym bibliotekarstwie
Object's details: Rola i znaczenie relacji we współczesnym bibliotekarstwie
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Description
- Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:1115
- Relation: ; ; ;
- Language:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2007-01-19
- Last modification date: 2023-01-02
- Content object's number of views: 218
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Creator:Chlipała, Paweł
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Creator:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Creator:Janeczek, Urszula
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Creator:Wojcik, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Relationships of retail chains with customers – global approach
Creator:Bilińska-Reformat, Katarzyna; Dewalska-Opitek, Anna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Creator:Biesiada, Michał
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Creator:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.