- Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędzie kształtowania reputacji firmy
Object's details: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędzie kształtowania reputacji firmy
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Description
- Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:1108
- Relation: ; ; ;
- Language:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2007-01-18
- Last modification date: 2023-01-02
- Content object's number of views: 465
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Strategia społecznej odpowiedzialności a praktyka public relations
Creator:Adamus-Matuszyńska, Anna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Creator:Stasiuk-Krajewska, Karina
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Creator:Janowicz-Świderska, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wykorzystanie nowych mediów w public relations
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Creator:Leoński, Wojciech
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Creator:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
The relationship between Corporate Social Responsibility and Corporate Financial Performance
Creator:Musiał, Nikoleta
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Pera, Krystian. Red.; Buła, Rafał. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Creator:Kania, Krzysztof
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.