- Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędzie kształtowania reputacji firmy
Details zum Objekt: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędzie kształtowania reputacji firmy
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:1108
- Verbindungen: ; ; ;
- Sprache:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2007-01-18
- Zuletzt geändert am: 2023-01-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 465
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Strategia społecznej odpowiedzialności a praktyka public relations
Ersteller:Adamus-Matuszyńska, Anna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Ersteller:Stasiuk-Krajewska, Karina
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Ersteller:Janowicz-Świderska, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wykorzystanie nowych mediów w public relations
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Ersteller:Leoński, Wojciech
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Ersteller:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
The relationship between Corporate Social Responsibility and Corporate Financial Performance
Ersteller:Musiał, Nikoleta
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Pera, Krystian. Red.; Buła, Rafał. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Ersteller:Kania, Krzysztof
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.