- Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Szczegóły obiektu: Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:613607
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2015
Typ:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Twórca:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Twórca:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Data:2013
Typ:artykuł
Zarządzanie wizerunkiem polityków na facebooku a aktywność wyborcza obywateli
Twórca:Dudek, Krystian
Data:2019
Typ:artykuł
Współtwórca:Grabiec, Olimpia. Red.
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Twórca:Reformat, Paulina
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świtała, Marcin. Red.
Social media and hospital brands: A field study in Turkey
Twórca:Güzel, Alper; Tengilimoğlu, Dilaver; Ekiyor, Aykut
Data:2015
Typ:artykuł
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Twórca:Żyminkowska, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo