- Zarządzanie wizerunkiem polityków na facebooku a aktywność wyborcza obywateli
Szczegóły obiektu: Zarządzanie wizerunkiem polityków na facebooku a aktywność wyborcza obywateli
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:375506
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-09-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-08-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 105
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
Twórca:Maćkowska, Renata
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wykorzystanie nowych mediów w public relations
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Twórca:Łukasik, Katarzyna
Data:2022
Typ:artykuł
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Twórca:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Twórca:Kania, Krzysztof
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Analiza wpisów na portalu Twitter z wykorzystaniem narzędzi big data zawartych w pakiecie R
Twórca:Kisiołek, Arkadiusz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Agitacja wyborcza jako ważny element kampanii wyborczej – wybrane zagadnienia
Twórca:Borski, Maciej
Data:2017
Typ:artykuł