- Ocena stanu wdrażania wytycznych normy ISO 26000:2012 dotyczących kluczowych obszarów społecznej odpowiedzialności biznesu
Szczegóły obiektu: Ocena stanu wdrażania wytycznych normy ISO 26000:2012 dotyczących kluczowych obszarów społecznej odpowiedzialności biznesu
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:375439
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-09-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-08-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 120
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Implementation of Good Practices within CSR as a Manifestation of Responsible Business Management
Twórca:Kuraś, Małgorzata
Data:2019
Typ:artykuł
Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen
Twórca:Dziwiński, Piotr
Data:2015
Typ:artykuł
Współtwórca:Barcik, Agnieszka; Sánchez-Hernández, Isabel; Gallardo-Vázquez, Dolores
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Twórca:Kwiatek, Agnieszka
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Twórca:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Twórca:Leoński, Wojciech
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Twórca:Kromer, Bożenna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Rola fundacji korporacyjnych w realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu
Twórca:Kietlińska, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Twórca:Fryzel, Barbara
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.