- Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Szczegóły obiektu: Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:222204
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-06-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1785
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The relationship between Corporate Social Responsibility and Corporate Financial Performance
Twórca:Musiał, Nikoleta
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pera, Krystian. Red.; Buła, Rafał. Red.
Rola fundacji korporacyjnych w realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu
Twórca:Kietlińska, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Twórca:Kromer, Bożenna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Kapitał społeczny w zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorstwa na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Wielkopolsce
Twórca:Przybysz, Jerzy
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Twórca:Kwiatek, Agnieszka
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Twórca:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Twórca:Fryzel, Barbara
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Raportowanie informacji pozafinansowych o społecznej odpowiedzialności w Lasach Państwowych w świetle niektórych koncepcji teoretycznych
Twórca:Śnieżek, Ewa; Piłacik, Joanna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rówińska, Małgorzata. Red.; Strojek-Filus, Marzena. Red.