- „Mechanizm losowej nagrody” w grach komputerowych a europejskie regulacje prawne dotyczące gier losowych oraz ochrony konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem mechaniki loot box
Szczegóły obiektu: „Mechanizm losowej nagrody” w grach komputerowych a europejskie regulacje prawne dotyczące gier losowych oraz ochrony konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem mechaniki loot box
Struktura
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:606152
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Aktualne problemy i wyzwania w branży gier wideo
Twórca:Sobociński, Maciej; Chłąd, Mateusz; Lewandowska, Kinga
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Games on Social Networks and the Promotion Within
Twórca:Mago, Zdenko
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.
Consumer protection as a premise to build trust in the financial service market
Twórca:Szustak, Grażyna
Data:2014
Typ:artykuł
Collaboration and trust-building in open innovation community
Twórca:Latusek-Jurczak, Dominika; Prystupa‐Rządca, Kaja
Data:2014
Typ:artykuł
Problem analizy płynności sektora producentów gier wideo w Polsce
Twórca:Rydzewski, Rafał
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Fiction as a Brand – a Discussion on Application of Popular Brand Management Theories in the Creative Industry
Twórca:Sobociński Maciej D.
Data:2017
Typ:artykuł
Misselling a ochrona konsumenta na rynku usług finansowych
Twórca:Butor-Keler, Agnieszka
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Grzega, Urszula. Red.
Komunikacja marketingowa w grach komputerowych – współczesne kierunki badań
Twórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.