- „Mechanizm losowej nagrody” w grach komputerowych a europejskie regulacje prawne dotyczące gier losowych oraz ochrony konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem mechaniki loot box
Object's details: „Mechanizm losowej nagrody” w grach komputerowych a europejskie regulacje prawne dotyczące gier losowych oraz ochrony konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem mechaniki loot box
Structure
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:606152
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Aktualne problemy i wyzwania w branży gier wideo
Creator:Sobociński, Maciej; Chłąd, Mateusz; Lewandowska, Kinga
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Games on Social Networks and the Promotion Within
Creator:Mago, Zdenko
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Consumer protection as a premise to build trust in the financial service market
Creator:Szustak, Grażyna
Date:2014
Type:artykuł
Collaboration and trust-building in open innovation community
Creator:Latusek-Jurczak, Dominika; Prystupa‐Rządca, Kaja
Date:2014
Type:artykuł
Problem analizy płynności sektora producentów gier wideo w Polsce
Creator:Rydzewski, Rafał
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Fiction as a Brand – a Discussion on Application of Popular Brand Management Theories in the Creative Industry
Creator:Sobociński Maciej D.
Date:2017
Type:artykuł
Misselling a ochrona konsumenta na rynku usług finansowych
Creator:Butor-Keler, Agnieszka
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Grzega, Urszula. Red.
Komunikacja marketingowa w grach komputerowych – współczesne kierunki badań
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.