- Badanie satysfakcji klientów - metoda Servqual
Szczegóły obiektu: Badanie satysfakcji klientów - metoda Servqual
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Opis
- Tytuł:
- Autor: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:5006
- Powiązania: ; ; ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2007-10-29
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-01-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 3513
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Twórca:Detyna, Beata
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
Twórca:Wierzowiecka, Anna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Satysfakcja klienta a jakość
Twórca:Juraszek, Marian
Data:2005
Typ:artykuł
Wykorzystanie metody SERVQUAL w ocenie jakości usług rehabilitacyjnych
Twórca:Gajewska, Paulina
Data:2019
Typ:artykuł
Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta – analiza porównawcza
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2020
Typ:artykuł
Współtwórca:Wrukowska, Daria Emilia
Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
Twórca:Ankiel, Magdalena; Kuczyńska, Anna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością
Twórca:Dąbrowski, Dariusz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Logika usługowa a kształtowanie jakości usług
Twórca:Jonas, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.