- Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
Szczegóły obiektu: Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:299317
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 107
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością
Twórca:Dąbrowski, Dariusz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Zachowania młodych konsumentów wobec reklamacji a koszty w przedsiębiorstwie
Twórca:Balon, Urszula
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Efficiency, customers’ satisfaction and deposit moneybanks’ performance in Nigeria
Twórca:Worimegbe, Powel Maxwell; Abosede, Adebiyi Julius; Worimegbe, Temitope Mariam
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Twórca:Łęgowski, Szymon
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Badanie satysfakcji klientów - metoda Servqual
Twórca:Gębczyńska, Alicja; Gębczyński, Michał
Data:2003
Typ:artykuł
CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych
Twórca:Gajewska, Paulina
Data:2015
Typ:artykuł
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Twórca:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Satysfakcja klienta a jakość
Twórca:Juraszek, Marian
Data:2005
Typ:artykuł