- Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta – analiza porównawcza
Publikacja planowana: Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta – analiza porównawcza
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
The problems of e-goverment functioning in municipial office in Dąbrowa Górnicza from persons with disability point if view
Twórca:Wolniak, Radosław
Data:2015
Typ:artykuł
Jakość usług it w branży e-commerce
Twórca:Kot Wiktor
Data:2023
Typ:artykuł
Senior w mediach społecznościowych
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2020
Typ:artykuł
Współtwórca:Wrukowska, Daria Emilia
Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2022
Typ:artykuł
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2020
Typ:artykuł
Współtwórca:Wrukowska, Daria Emilia
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze szczecina – na podstawie badań własnych
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2021
Typ:artykuł
Smart city jako koncepcja zrównoważonego rozwoju miasta – przykład Szczecina
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2021
Typ:artykuł